[08-07-2019] Display probleem met de Opticon OPH1005 scanner

Volgen

Het kan voorkomen dat de Opticon OPH1005 scanner een slecht leesbare display vertoont. Het beeld lijkt dan als het ware verbleekt. Om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen heeft Trancon samen met Opticon een reparatieprogramma ontwikkeld. 

scherm_OPH.jpg


Aanbieden van een Opticon OPH1005 scanner ter reparatie

  1. Je vraagt via de Kennisbank een RMA (Return Merchandise Authorization) aan o.v.v. het serienummer van de scanner en de klachtomschrijving ‘Display slecht leesbaar’.
  2. Trancon neemt de reparatie in behandeling en vraagt een RMA aan bij Opticon.
  3. Je stuurt de scanner na bericht van Trancon rechtstreeks naar Opticon.
  4. Opticon zal zorgdragen voor een spoedige reparatie.

Let op: je kunt meerdere Opticon OPH1005 scanners tegelijk ter reparatie aanbieden. Trancon heeft echter geen tijdelijke scanners beschikbaar. U dient zelf in te schatten hoeveel scanners u tegelijkertijd kunt missen.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen