Rembours formulieren afdrukken i.c.m. Transsmart

Volgen

Met BOXwise is het mogelijk om rembours formulieren af te drukken. Om dit in te richten zal Transsmart hiervoor eerst nog een aanpassing moeten doorvoeren met betrekking tot de servicelevels. Vervolgens dienen enkele instellingen nog aangepast te worden binnen BOXwise.

 

Rembours formulieren afdrukken

  1. Ga in de Management Portal naar Instellingen > Transsport > Transsmart > Behavior > Retrieve & Print Forms (e.g. CMR)?
  2. Zet een activatie vink in het vakje en druk op Save
  3. BOXwise zal vanaf nu Rembours formulieren afdrukken vanaf de algemeen ingestelde documentprinter

Printen_activeren.PNG


Specifieke printer instellen

  1. Ga in de Management Portal naar Instellingen > Transsport > Transsmart > Printing > Document printer (for Forms like CMR)
  2. Klik op het veld, zodat er een dropdown menu verschijnt
  3. Selecteer de gewenste printer en druk op Save

Printer_selecteren.PNG

 

Extra informatie

Tussen de Transsmart instellingen in de Management Portal zijn nog twee overige instellingen te vinden, die betrekking hebben op het afdrukken van Rembours formulieren. Beide instellingen zijn te vinden onder Documents:

- Wait time to retrieve documents (ms)

Deze instelling geeft aan hoeveel milliseconden BOXwise wacht op Transsmart om de gegenereerde documenten op te halen. Bij het doen van een verzending genereert Transsmart het Rembours formulier. BOXwise haalt vervolgens het document op bij Transsmart.

LET OP: BOXwise zal bij elke zending het aantal opgegeven milliseconden wachten.


- Amount of retries to retrieve documents

Deze instelling geeft aan hoeveel pogingen BOXwise zal ondernemen om de gegenereerde documenten op te halen. Indien het niet lukt om de documenten op te halen binnen de opgegeven aantal pogingen, dan zal er een foutmelding van Transsmart worden weergegeven. Neem in dat geval contact op met Transsmart om het probleem te verhelpen.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen