Mogen we even meekijken?

Volgen

 

1-2-3 MEER EFFICIENCY EN PROFESSIONELER

Eerder dit jaar hebben we de eerste stappen gezet om onze processen te optimaliseren, om zo efficiënt mogelijk met onze en uw tijd om te springen.

Voor de komende periode hebben we nog 3 aandachtspunten op onze agenda gezet die we graag aan u voorleggen.

 

 

 

Toegang tot uw IT omgeving


Op dit moment gaat veel tijd verloren bij het verkrijgen van toegang tot benodigde servers.
Daarom hebben wij er voor gekozen om voor servertoegang gebruik te gaan maken van drie betrouwbare en snelle methodes om toegang te krijgen.

Teamviewer is een programma dat samenwerking mogelijk maakt tussen verschillende personen door de ondersteuning voor bestandsdeling en afstandsbesturing via het internet. (lees meer…)

Directe RDP, ook wel Remote desktop is een functionaliteit die ervoor zorgt dat één of meer mensen via een pc, de "client", toegang kunnen krijgen tot een andere computer de "remote". (lees meer…)

Directe RDP over Windows VPN (Virtual Private Network). Door middel van een VPN-verbinding worden twee netwerken (of een computer met een netwerk) via het internet op een veilige, versleutelde verbinding met elkaar verbonden.

Op korte termijn nemen we telefonisch contact met u op om te bespreken op welke van deze manieren u ons de toegang tot uw IT omgeving kunt verschaffen. Denkt u hierover alvast na en raadpleeg uw systeembeheerder indien noodzakelijk.  

 

 

Hebben de juiste personen toegang tot KB.trancon.nl?.

 

Voor onze supportafhandeling werken wij met key-users binnen uw organisatie. Dit zijn gebruikers die door training en praktijkervaring kennis hebben van onze software, en hier ook dagelijks mee werken.

Hij/zij signaleert problemen en onderneemt actie om deze op te lossen. Verder is de key-user eerste aanspreekpunt voor collega’s die problemen ondervinden en fungeert als een contactpersoon naar Trancon.

Het is belangrijk om key-users te hebben op verschillende plaatsen binnen uw organisatie. Denk aan de warehousemanager, die dagelijks middenin de BOXwise processen staat. Maar ook aan een medewerker op de commerciële binnendienst, die de orders uit CARTwise verwerkt of zendingen uit BOXwise controleert.  

Vanaf elk werkstation is kb.trancon.nl te bereiken, in het geval van nieuwe BOXwise installaties is deze vaak als als bookmark op uw touch pc ingesteld. Maar ook op mobiel is de kennisbank te raadplegen, voor als u als key-user niet de gehele dag een pc tot uw beschikking heeft.

 


kb.trancon.nl op een smartphone

 

 

Supportvragen per e-mail

Op dit moment is het nog mogelijk om uw supportvraag per e-mail in ons ticketsysteem aan te maken. Het gebruik van het ticketsysteem op kb.trancon.nl helpt u echter om sneller antwoord op uw vragen te krijgen door inzicht in relevante kennisbankartikelen en verwante supporttickets binnen uw eigen organisatie. Per februari 2017 zal het daarom niet meer mogelijk zijn om supportvragen per e-mail aan te bieden. Wist u dat onze portal ook op mobiel beschikbaar is zodat u toch altijd en overal een vraag kunt insturen? 

Ga op uw smartphone of ander mobile device naar kb.trancon.nl en log in met de gegevens die u voor onze portal gebruikt.  U heeft hier de mogelijkheid om supportvragen in te sturen en alle aanvragen binnen uw organisatie terug te lezen.

Inloggegevens kwijt? Kies voor ‘Mijn wachtwoord vergeten’ in het aanmeldscherm op kb.trancon.nl


Het aanmeldscherm op kb.trancon.nl

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen