Wat te doen met de foutmelding: "Exact Says: Process: Niet beschikbaar: Printer"

Volgen

Exact instellingen – PDF generator

U probeert om een order te verzenden via de BOXwise Touch applicatie. Echter duurt het verwerken van de order bijzonder lang, waarna de onderstaande foutmelding tevoorschijn komt.

Errors while processing, Exact Says: Process: Niet beschikbaar: Printer

 

Oplossing

De oplossing van het probleem zit hem niet in BOXwise, maar in Exact. De foutmelding verwijst daarom ook naar Exact. Om het probleem op te lossen dient er een instelling in Exact te worden aangepast.

 

Exact Globe

Open Exact > Systeem > Algemeen > Instellingen > Documentinstellingen > PDF Generator
Het kan zo zijn dat de PDF generator nog op Nova PDF staat. Deze dient op Exact PDF te worden gezet. Wanneer dit is aangepast zal de foutmelding verdwijnen en kan de order worden verzonden.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen