Ipad orders versturen - foutmelding - Setting the delivery method has failed

Volgen

Indien u een foutmelding krijgt bij het verzenden van een order via de ipad-app, "setting the delivery method has failed", dan kunt u volgende controleren:

  1. Zijn leverwijzen ingericht onder stamgegevens
  2. Zijn de regels m.b.t. leverwijzen ingericht
  3. staan de tarieven met de juiste leverwijzen in CARTwise

Om te testen of het nu wel goed werkt, dient u eerst op de ipad de artikelen te synchroniseren.

 

Onderstaande melding op uw ipad, is simpel op te lossen door een goede inrichting.

Staan de regels m.b.t. leveringen correct in CARTwise?

Via export tarieven krijgt u een excel-sheet, die u correct in dient te vullen. Upload de tarieven via de knop import tarieven.

 

 

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen