Dashboard: Terminal schermen blijven grijs, hoe los ik dit op?

Volgen

In sommige gevallen lukt het u niet om mee te kijken op de terminalschermen onder Dashboard in de management portal. Dit kan bijvoorbeeld veroorzaakt zijn door uit te loggen en opnieuw in te loggen op de management portal.

Maar in veel gevallen blijkt dit een Firewall aangelegenheid te zijn. 

De volgende poorten moeten worden open gezet in de firewall van een pc waar de Touch applicatie is geïnstalleerd:


Poorten: 50.000 - 65.535
             (De poort wordt door Windows bepaald, en is in deze range)
Protocol: TCP
Richting: Inkomend
Applicatienaam: warehousetouch.exe

 

Uw systeembeheerder kan ondersteunen bij het instellen van de firewall(s).

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen