Wat te doen met de foutmelding: "Inactive resource"

Volgen

Foutmelding
Inactive resource: {medewerkersnummer}

Foutmelding_10.png Foutmelding_11.png

Oorzaak

Als je een order wilt verwerken en je krijgt de melding 'inactive resource [medewerkersnummer}' betekend het dat de medewerker op de order in het ERP niet meer actief is. Dit is de reden dat de order niet verwerkt kan worden.

Oplossing
Om het probleem op te lossen moet de medewerker op de order worden gewijzigd worden naar een actieve medewerker. Deze aanpassing moet uitgevoerd worden in het ERP systeem. Als dit gedaan is kun je d.m.v. de knop retry de order succesvol verwerken.

Exact_medewerkervelden_non-actief_en_einddatum_contract.png

 

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen