Ik krijg de melding "Server not reachable?", wat moet ik doen?

Volgen

Als u de management portal van BOXwise start, dan kan u de melding "Server not reachable?" krijgen. In dat geval is de BOXwise service om de een of andere reden gestopt. Om dit op te lossen moet u de service weer op starten.

Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen.

  1. Ga op de server/computer waar BOXwise is geïnstalleerd naar Start.
  2. Zoek in het zoekveld op de term services.
  3. Klik vervolgens View local services aan.
  4. Zoek in het scherm Services naar de service BOXwise Pro Server.
  5. Klik de service aan en klik vervolgens op het "start icoontje".
  6. Sluit het scherm af en probeer de managament portal van BOXwise Pro opnieuw op te starten.

Melding_server_not_reachable.PNG Ga_naar_Start_en_zoek_naar_services.png Service_BOXwise_Pro_Server_gestart.pngZoek_en_start_de_service_BOXwise_Pro_Server.PNG

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen