1.6.1.0 (04-07-2014)

Volgen

Nieuwe Functionaliteiten

Algemeen
  • Het is nu mogelijk om meer documenten (o.a. Remboursformulieren, CMR documenten) op te halen uit Transsmart en af te drukken bij verwerking van een order.
  • Je kunt de orders nu filteren op artikelcode, dit kan zowel in de management portal als in de Touch applicatie. Wanneer er wordt gefilterd op artikelcode worden alleen de orders getoond waar dat artikel in zit.
  • Het is nu mogelijk om kostenartikelen handmatig te kunnen verwerken. Hier is een instelling voor toegevoegd in de ERP Connection settings. (lees meer)
  • Het merk van het artikel is toegevoegd in de beschikbare data voor op de picklijst.
  • Het is nu mogelijk om via maatwerk een batch tag toe te voegen aan batches op het moment dat de picklijst is afgedrukt.
Management Portal
  • In de Stock Information in de management portal is er een kolom toegevoegd met de omschrijving van het artikel.
  • In de Stock Information in de management portal kan nu gesorteerd worden op de kolommen artikelcode, artikelomschrijving en magazijnlocatie.
  • Het was nog niet mogelijk om een batch te maken met extra opties vanuit de orderregels, dit is nu mogelijk.
  • Er is een kolom toegevoegd in het orderoverzicht met de vertegenwoordiger die geregistreerd staat op de debiteur.

 

Wijzigingen

Algemeen
  • Afbeeldingen worden opgeslagen in de cache. Dit gebeurt voor een half uur. Hierdoor zullen afbeeldingen sneller geladen worden als ze eenmaal zijn opgehaald.
  • Wanneer de kolom voor afbeeldingen in het orderoverzicht in de management portal niet actief is, zullen de afbeeldingen nu ook niet opgehaald worden. Hierdoor worden orderregels sneller getoond.
  • De instellingen "prefill packing quantity" en "prefill picking quantity" zijn verhuist van de instellingen naar de zone rechten.
Algemeen
  • In het inpakscherm kan je de artikelinformatie nu raadplegen van artikelen aan de rechterkant als de In/Uit button geactiveerd is.

 

Fixes

Algemeen
  • De instelling "Prefill packing quantity" werkte niet meer waardoor aantallen niet meer werden voorgevuld tijden het inpakken.
  • De artikelcode van de leverancier werd niet goed gevuld op het standaard ontvangstrapport.
  • Het verwijderen van een batch gaf soms problemen en lukte niet.
  • Het uitpakken van een artikel gaf soms onterecht de melding dat het artikel al verwerkt was en daardoor niet kon worden uitgepakt.
Management Portal
  • Er werd geen statusbalk getoond op het moment dat er een batch werd gemaakt via Create batch with options. Nu wordt deze wel getoond.
  • Het was niet meer mogelijk om in het dashboard de clients over te nemen of berichten te verzenden, nu kan dat weer.
Touch applicatie
  • Bij het ontvangen in de Touch applicatie kon je de buttons "Aantal" en "One Scan" alleen aan toggelen als er een artikel geselecteerd was.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen