Uitgaand > Verzendhistorie

Volgen

Verzendhistorie

Hoofdmenu > Uitgaand > Verzendhistorie

Via het menu Verzendhistorie kunt u eerder verzonden leveringen Raadplegen, Opnieuw printen, Annuleren en Opnieuw verzenden. Opnieuw verzenden is een zeer krachtige functionaliteit omdat u hiermee transporten kunt voorbereiden en later definitief kunnen verzenden.

 

Raadplegen

Om historische uitgaande orders te raadplegen voert u de onderstaande stappen uit.

  1. Ga via het hoofdmenu naar Uitgaand.
  2. Druk op Verzendhistorie.
  3. U krijgt nu een scherm te zien waar u wordt gevraagd om een historische zending te scannen. Indien u het label nog heeft kunt u één van labels uit het transport scannen. Indien de zending is verstuurd met een SSCC code, dan kunt u deze ook scannen.
    • U kunt ook handmatig de verzending selecteren door op de Manual button te drukken.
    • Mocht u geen verzendingen zien dan kan dit komen omdat standaard alleen transporten van vandaag worden getoond. Druk op de Filter button om het juiste filter in te stellen.
  4. Selecteer de order.
  5. Na het selecteren van het transport wordt het Transport Informatie scherm getoond.

 

        

 

Opnieuw een label printen

Om een label van een eerder verzonden levering opnieuw af te drukken voert u de onderstaande stappen uit.

  1. Volg de stappen onder de kop Raadplegen.
  2. Om een kopie van het originele label te draaien drukt u op de Print button en selecteert u Label.
  3. Het label komt nu uit de printer rollen.

 

 

Annuleren

Om een uitgaande order te annuleren die al is voorbereid voert u de onderstaande stappen uit.

  1. Volg de stappen onder de kop Raadplegen.
  2. Om een transport te annuleren drukt u op de Cancel button.
  3. Als het transport succesvol is geannuleerd kleurt de titelbalk oranje.

 

 

Opnieuw verzenden

Om een uitgaande order die al is voorbereid opnieuw te verzenden voert u de onderstaande stappen uit.

  1. Volg de stappen onder de kop Raadplegen.
  2. Om een order opnieuw te verzenden drukt u op de Reship button.
  3. Vervolgens kunt de order opnieuw verzenden en kunt u allereerst een nieuwe verzendmethode kiezen.

 

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen