Historische Zendingen

Volgen

Zending Annuleren / Opnieuw Verzenden

Hoofdmenu > Historische zendingen

In dit scherm ziet u een overzicht van alle historische zendingen. U kunt hier zendingen annuleren, opnieuw inpakken en /of opnieuw verzenden en verzendlabels opnieuw afdrukken.

  1. Druk in het hoofdmenu op de knop Hist. Zending.
  2. Zoek de zending die u wilt annuleren of wilt aanpassen via de zoekbalk, onderaan het scherm. Zorg dat bij het filteren het tijdvak (Vandaag, Gisteren, Laatste 7 dagen, Alles) goed geselecteerd staat.
  3. Selecteer de juiste zending en druk op de button Annuleren / Opnieuw Verzenden.
  4. In het volgende scherm heeft u de volgende mogelijkheden:
    • Print collolabel: selecteer eerst een collo en druk vervolgens een label hiervoor af.
    • Zending annuleren: annuleer de gehele zending.
    • Zending opnieuw inpakken en verzenden: annuleer de zending en heropen het inpakscherm waar u colli kunt toevoegen en de artikelen opnieuw kunt inpakken in de juiste colli.
    • Zending opnieuw verzenden: annuleer de zending en heropen het verzendscherm waar u bijvoorbeeld een andere vervoerder kunt kiezen.

Indien u de zending heeft geannuleerd, zal er een geel vakje verschijnen voor de zending.

  

Tip

Om een zending op te zoeken kunt u ook de barcodes van de transportlabels scannen. Deze bevatten in de meeste gevallen een referentie of SSCC code, de applicatie gebruikt deze als filter om de juiste zending op te zoeken.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen