Historische Zendingen

Volgen

Zending Annuleren / Opnieuw Verzenden

Hoofdmenu > Historische zendingen

In dit scherm ziet u een overzicht van alle historische zendingen. U kunt hier zendingen annuleren, opnieuw inpakken en /of opnieuw verzenden en verzendlabels opnieuw afdrukken.

  1. Druk in het hoofdmenu op de knop Hist. Zending.
  2. Zoek de zending die u wilt annuleren of wilt aanpassen via de zoekbalk, onderaan het scherm. Zorg dat bij het filteren het tijdvak (Vandaag, Gisteren, Laatste 7 dagen, Alles) goed geselecteerd staat.
  3. Selecteer de juiste zending en druk op de button Annuleren / Opnieuw Verzenden.
  4. In het volgende scherm heeft u de volgende mogelijkheden:
    • Print collolabel: selecteer eerst een collo en druk vervolgens een label hiervoor af.
    • Zending annuleren: annuleer de gehele zending.
    • Zending opnieuw inpakken en verzenden: annuleer de zending en heropen het inpakscherm waar u colli kunt toevoegen en de artikelen opnieuw kunt inpakken in de juiste colli.
    • Zending opnieuw verzenden: annuleer de zending en heropen het verzendscherm waar u bijvoorbeeld een andere vervoerder kunt kiezen.

Indien u de zending heeft geannuleerd, zal er een geel vakje verschijnen voor de zending.

  

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen