Kostenartikelen handmatig inpakken en verwerken

Volgen

Het is mogelijk om kostenartikelen handmatig in te pakken en te verwerken zonder dat je de artikelen tegenkomt tijdens het picken. Als er bijvoorbeeld een artikel voor verzendkosten in de order staat, dan wilt u dat dit artikel wel op de pakbon en op de factuur komt maar u wilt zelf kiezen bij welke levering op de order dit wordt gedaan.

Om hier op deze manier gebruik van te maken moeten er een aantal instellingen goed gezet worden.

 

BOXwise

Voer de volgende stappen uit in de management portal van BOXwise:

  1. Ga naar Settings > ERP Connection
  2. Ga naar de sectie Sales Order Fulfillment
  3. Zet de instelling Process pending ordercosts automatically op Manual.
  4. Klik vervolgens op Save


Exact

Voer de volgende stappen uit in Exact:

  1. Open het kosten artikel dat automatisch doorberekend moet worden
  2. Ga naar het tabblad Financieel
  3. Zorg dat bij voorraadrekening een rekening gekoppeld is van het subtype Winst & Verlies en het type Kostenrekening.

 

Werking

Als u de instellingen op de bovenstaande manier heeft gezet, dan zullen kostenartikelen niet getoond worden in het orderoverzicht in BOXwise en ook niet worden getoond tijdens het picken. Pas op het moment dat de order wordt geopend in het inpakscherm wordt het kostenartikel opgehaald en toegevoegd in de batch.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen