Er wordt door de labelprinter Citizen CLP-521 of CL-S521 geen labels meer geprint. Wat moet ik doen?

Volgen

Het kan gebeuren dat de labelprinter geen labels meer uitprint. Er kunnen een aantal zaken gecontroleerd worden.

Zet altijd als eerst de printer een aantal seconde uit en daarna weer aan (aan/uit knop gebruiken, niet de stekker uit het stopcontact halen!). In de meeste gevallen lost dit alle problemen op!
 

Controlepunten

  1. Staat de printer aan? Zo niet, zet de printer aan met de aan/uit knop.
  2. Staat de printer op pauze (PAUSE knop)? Zo ja, haal de printer van pauze af door nogmaals op PAUSE te drukken.
  3. Is in BOXwise de juiste printer ingesteld? Klik hier om te zien waar de labelprinter allemaal ingesteld moet zijn.
  4. Is de labelsensor goed uitgelijnd? Klik hier voor meer informatie.
  5. Staat de Media sensor correct ingesteld? Klik hier voor meer informatie.

 

Andere oplossingen

  1. Printer resetten naar fabrieksinstellingen.
  2. Print spooler (service op de pc / server) herstarten.


Als alle bovenstaande controles en acties niet hebben geholpen, dan kan er contact opgenomen worden met Trancon. Vervolgens kan er besloten worden om de printer terug naar de fabriek te sturen.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen