Exact: Foutmelding tijdens verwerking order in BOXwise: System.Runtime.InteropServices.COMException (0x80010105): The server threw an exception.

Volgen

Tijdens het verwerken van een order in BOXwise, kan de volgende melding optreden:

System.Runtime.InteropServices.COMException (0x80010105): The server threw an exception. (Exception from HRESULT: 0x80010105 (RPC_E_SERVERFAULT))

Oplossing

  1. Open Exact.
  2. Ga naar Bestand en dan Formulierenprinter.
  3. Waarschijnlijk verschijnt de volgende melding: "Eerst printers definiëren".
  4. Als de melding inderdaad verschijnt, dan gaat u naar Bestand > Printerinstellingen.
  5. Zet de instellingen daar op Specifiek en geef dezelfde printer als de standaard op.
  6. Druk op OK en ga nogmaals naar Bestand > Formulierenprinter.
  7. De melding moet nu niet meer verschijnen, verwerken in BOXwise moet nu ook weer lukken.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen