Een budget toevoegen

Volgen
  1. Ga naar Gebruikers in de beheermodule en kies de desbetreffende klant. Lees meer over Gebruikers
  2. Open het detailscherm door op het vergrootglas te klikken
  3. Open het tabblad Budgetten
  4. Klik op Toevoegen om een budget toe te voegen
  5. Vul nu de data van / tot in om te periode te kiezen waarin het budget moet gelden
  6. Geef in het veld 'budget' het te besteden bedrag in (excl. BTW)
  7. Vink 'incl. orderkosten' aan wanneer u wilt dat de orderkosten ook van het budget worden afgetrokken
  8. Het budget is nu toegevoegd. U kunt eventueel al meerdere budgetten aanmaken voor daarop volgende periodes.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen