De order heeft de status ‘Betaling is onzeker’ maar de betaling is wel binnengekomen, hoe kan dat?

Volgen

 

Wanneer een klant in het betalingsoverzicht aankomt wordt de status van de order op 'betaling is onzeker' gezet. Soms komt het voor dat een klant de betaling doet, maar zijn venster meteen daarna afsluit voordat hij/zij helemaal voltooid heeft.

CARTwise krijgt nu geen terugkoppeling van Ogone dat de betaling is voltooid.

U kunt de order nu handmatig doorzetten:

  1. Ga naar Orders
  2. Zoek de desbetreffende order
  3. Klik op de status van de order en zet de op Order klaar voor verwerken. Bij de volgende sychronisatie zet CARTwise de order door naar uw ERP systeem.

 

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen