De orders vanuit CARTwise krijgen de status 'verwerkt', maar toch komen deze niet in Exact -> verkooporders.

Volgen


Het kan zijn dat dit te maken heeft met de selectiecode.

  1. Ga in de beheermodule naar Instellingen en zoek naar de instelling Standaard selectiecode onder ERP.
    Wanneer hier geen selectiecode is ingevuld kunt u contact opnemen met Trancon. Wanneer hier wel een selectiecode is ingevuld gaat u door naar stap 2.
  2. Open uw administratie in Exact Globe.
  3. Ga naar Systeem -> Algemeen -> Instellingen -> Order instellingen -> Selectiecodes.
  4. Wanneer u achter Service dezelfde selectiecode ziet staan als in de CARTwise instellingen betekend dit dat de orders doorkomen als serviceorder. (Service -> invoer -> serviceorders)

U bent verplicht om in Exact in dit veld een waarde op de geven. Maak een extra selectiecode aan als u toch een selectiecode wilt meegeven op de order.

 

 

 

 

 

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen