Hoe activeer ik de nieuwe licentie?

Volgen

Als je gebruik maakt van boxwise, dan moet je elk jaar een nieuwe licentie activeren. Dit gebeurt altijd aan het begin van het nieuwe kalenderjaar. De licentie wordt per mail verstuurd nadat de abonnementsfactuur is voldaan, waarna je deze dient te uploaden in de management portal. Je hebt één maand de tijd om de licentie te uploaden, in die tijd blijft boxwise gewoon werken. Als je na die maand de licentie nog niet hebt ge-upload, dan zal boxwise niet meer werken. Zorg dus dat je de licentie op tijd uploadt!

De volgende melding staat tot het moment dat de nieuwe licentie geactiveerd is in het scherm van de management portal:

The current license has expired. Please import your new license (for instructions see this page). You have {0} days remaining before this license stops working.

 

Instructies uploaden nieuwe licentie

  1. Sla het licentie bestand dat trancon heeft gemaild op op uw computer (dit is een XML bestand).
  2. Klik op de License knop rechtsboven in het scherm van de management portal (zie onderstaande afbeelding).
  3. Vervolgens zie je een overzicht met de specificaties van je licentie. Klik op de knop Upload new.
  4. Selecteer het opgeslagen XML bestand dat je van trancon hebt ontvangen.
  5. Controleer of de licentie succesvol is geactiveerd door te kijken of de BeginDate en EndDate de datums van het komende jaar zijn.

 

 

 

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen