Hoe activeer ik de nieuwe licentie?

Volgen

Als u gebruik maakt van BOXwise Pro, dan moet u elk jaar een nieuwe licentie activeren. Dit gebeurt altijd aan het begin van het nieuwe kalenderjaar. De licentie wordt per mail verstuurd waarna u deze dient te uploaden in de management portal. U heeft één maand de tijd om de licentie te uploaden, in die tijd blijft BOXwise Pro gewoon werken. Als u na die maand de licentie nog niet heeft ge-upload, dan zal BOXwise Pro niet meer werken. Zorg dus dat u de licentie op tijd uploadt!

De volgende melding staat tot het moment dat de nieuwe licentie geactiveerd is in uw scherm van de management portal:

The current license has expired. Please import your new license (for instructions see this page). You have {0} days remaining before this license stops working.

 

Instructies uploaden nieuwe licentie

  1. Sla het licentie bestand dat Trancon heeft gemaild op op uw computer (dit is een XML bestand).
  2. Klik op de License knop rechtsboven in het scherm van de management portal (zie onderstaande afbeelding).
  3. Vervolgens ziet u een overzicht met de specificaties van uw licentie. Klik op de knop Upload new.
  4. Selecteer het opgeslagen XML bestand dat u van Trancon heeft gekregen.
  5. Controleer of de licentie succesvol is geactiveerd door te kijken of de BeginDate en EndDate de datums van het komende jaar zijn.

 

 

 

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen