Notificaties

Volgen

Algemeen

Rechtsboven in de management portal staat een icoontje van een bel voor het tonen van de notificaties. Indien er een rood bolletje bij de bel staat, dan betekent het dat er notificaties aanwezig zijn.

Er zijn drie categorieën van notificaties:

  • Kritisch
  • Waarschuwing
  • Info

Notificaties kunnen vanuit verschillende bronnen ontstaan:

  • Een error in de wachtrij (standaard functionaliteit)
  • Een taak 
  • Een script 

Bij zowel een taak als een script zal er eerst inrichting gedaan moeten worden door een BOXwise consultant.

 

Wachtrij notificaties behandelen

Indien er een error in de wachtrij ontstaat, dan zal deze leiden tot een notificatie. Handel vervolgens op de volgende manier:

  1. Klik op de notificatie, u gaat nu naar het juiste bericht in de wachtrij
  2. Klik daar op het bericht, u ziet nu de foutmelding verschijnen
  3. Los de oorzaak van de foutmelding op
  4. Klik op de button Opnieuw Indienen boven de wachtrij
  5. Verwijder de notificatie door op het kruisje te drukken

 

Samenvatting van de notificaties

Indien u de notificaties ook wilt ontvangen per e-mail dan is dat mogelijk. Op de volgende pagina kunt u instellen dat er dagelijks of wekelijks mailtjes met alle notificaties gestuurd worden.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen