Berichten > Wachtrij

Volgen

Algemeen

In het menu Wachtrij ziet u alle berichten en verwerkingen die via de wachtrij (of 'message queue') gaan. Het is afhankelijk van uw inrichting hoeveel verschillende berichten u hier ziet.

De belangrijkste voordelen van verwerkingen via de wachtrij zijn:

  • U hoeft niet te wachten in de applicatie totdat de verwerking is voltooid
  • Wanneer er een fout optreedt, dan is het gemakkelijk om de verwerking opnieuw te proberen nadat u de fout heeft opgelost

 

Statussen

Berichten kunnen de volgende statussen hebben:

  • Nieuw: het bericht is zojuist toegevoegd in de wachtrij
  • Wachtrij: het bericht moet nog opgepakt worden terwijl een ander bericht nog wordt afgehandeld
  • Wordt afgehandeld: BOXwise is bezig om het bericht af te handelen
  • Afgehandeld: het bericht is reeds afgehandeld
  • Fouten: er is een fout opgetreden bij het verwerken van het bericht
  • Opnieuw ingediend: het bericht is opnieuw ingediend en is toen afgehandeld

 

Filteren

Standaard worden alle berichten getoond in de wachtrij. Dat betekend dat dus ook afgehandelde berichten getoond worden. Door in de tweede filterbalk statussen uit te vinken, krijgt u een beter overzicht van de berichten die bijvoorbeeld nog een foutstatus hebben.

In de derde filterbalk is het mogelijk om de berichten te filteren op berichttype en met de zoekbalk is het mogelijk om te zoeken op berichtnaam of inhoud van het bericht.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen