Wat te doen met de foutmelding: "Unexpected backend error"

Volgen

Foutmelding

"Unexpected backend error"

Deze foutmelding kan optreden bij een verwerking naar Afas Profit. Dit kan gaan om verwerkingen van bijvoorbeeld verkooporders of tellingen. De foutmelding is altijd terug te vinden in het log van BOXwise maar wordt ook getoond in de clients (scanner, touch pc).

Oorzaak

De oorzaak van de melding moet gezocht worden in Afas Profit. 

Oplossing

Voor deze fout kunt u het omgevingslogboek in Profit raadplegen en vervolgens contact opnemen met de Afas supportafdeling of Afas consultant. Zij zullen aangeven wat de oorzaak is en hoe dit opgelost zal worden.

Het omgevingslogboek kan als volgt geraadpleegd worden:

Menu => Algemeen => Omgeving => Beheer => Omgevingslogboek

 

Hier is het overzicht met logmeldingen te zien:

 

Zoek naar dezelfde datum en tijd van de foutmelding die u kreeg op de scanner en open de logmelding. Onder het Detail tab is te zien welke foutmelding Afas Profit intern kreeg. Dit is waardevolle informatie voor de supportmedewerker of consultant van Afas.

 

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen