Snel van start op de Trancon Kennisbank!

Volgen

Inleiding
https://kb.trancon.nl is te gebruiken als online kennisbank, maar ook als communicatiekanaal voor onder andere uw supportvragen. In dit artikel beschrijven wij hoe u hiervan gebruik kunt maken.

Belangrijk detail: Voor het gebruik van het kennisbank gedeelte heeft u geen inloggegevens nodig. Dus ook gebruikers zonder account kunnen deze raadplegen, wel zo gemakkelijk!

 

1. Activatiemail
Nadat één van onze medewerkers uw account aan onze kennisbank heeft toegevoegd ontvangt u hiervoor een activatiemail. Komt deze niet binnen? Controleer dan ook uw spamfolder.

 

 

2. Activatielink
Deze e-mail bevat een activatielink waarmee u uw wachtwoord kunt aanmaken. Klink op de link om verder te gaan.

 

3. Wachtwoord aanmaken
U wordt doorgeleid naar de onderstaande pagina, voer hier uw nieuwe wachtwoord in, deze moet uit minimaal 5 tekens bestaan en mag niet gelijk zijn aan het e-mailadres.

 

4. Aan de slag!
Na het instellen wordt u doorgeleid naar de kennisbank. U vindt de Trancon Kennisbank op https://kb.trancon.nl. U kunt direct aan de slag!

 

5. Zoeken binnen de kennisbank
Centraal op deze pagina is de zoekbalk, gebruik deze om het antwoord op uw vraag te zoeken in onze kennisbank zoals in onderstaand voorbeeld:

Alle kennisbankartikelen waarin uw zoektermen voorkomen worden aan u voorgesteld in een lijst. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Stuur dan een incident in door gebruik van de groene knop ‘Stuur een incident in’.

 

6. Bladeren door de kennisbank
Naast de zoekfunctionaliteit kunt u ook de gehele kennisbank doorbladeren.
Op de startpagina van de kennisbank treft u hiervoor een aantal links naar de BOXwise kennisbankartikelen, de BOXwise supportvoorwaarden (SLA), De CARTwise kennisbankartikelen en de CARTwise supportvoorwaarden (SLA).

Blader gerust eens door de verschillende artikelen!

 

7. Een ticket indienen
Staat uw antwoord niet in de kennisbank? Of heeft u een vraag anders dan support zoals een productwens? Stuur dan een incident in:

Het ticketformulier wordt ingeladen. Vul uw vraag aan met zoveel mogelijk relevante en concrete informatie, ook de mogelijkheid om een bijlage toe te voegen bestaat.

Het ticketsysteem zoekt automatisch nog mee en stelt gerelateerde artikelen aan u voor, staat de oplossing daar niet tussen? Stuur het ticket dan in.

 

8. De status van uw aanvragen bekijken.
Uw gebruikersnaam treft u rechtsboven in het scherm. Door op uw gebruikersnaam te klikken opent u een menu waarmee u direct uw activiteiten kunt raadplegen, uw wachtwoord kunt wijzigen of kunt uitloggen.

Kies voor ‘mijn activiteiten’:



Hier treft u een overzicht van de door uw ingestuurde tickets. Afhankelijk van de wijze waarop dit voor uw organisatie is ingericht ziet u hier ook de tickets die door uw collega’s zijn ingestuurd.



Wanneer u een ticket opent krijgt u de mogelijkheid informatie toe voegen of antwoord te geven op gestelde vragen:

 

9. Reacties op uw tickets
Wanneer door Trancon een reactie wordt gegeven op één van de door u ingediende tickets wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gebracht.

 

10. Verwijzingen op de startpagina.
Op de startpagina zijn een aantal verwijzingen opgenomen die u direct doorsturen naar:
- Supporttickets waarin uw reactie gewenst is (in afwachting)
- Openstaande tickets in behandeling (Openstaande support)
- Maatwerkregistratie en beschrijvingen (Maatwerk)

 

11. Wachtwoord vergeten?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Kies op http://kb.trancon.nl voor ‘Aanmelden’ rechtsboven. In het schermpje dat verschijnt kiest u voor ‘Mijn wachtwoord vergeten’ en volg de stappen:

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen