Artikelen bestellen

Volgen

Voordat er bestellingen gedaan kunnen worden, dient de volgende inrichting gedaan te worden:

  • Installatie BOXwise Offline Scanner applicatie op de offline scanner (door BOXwise consultants)
  • Inrichting publishers en handlers (door BOXwise consultants)
  • Registratie offline scanner in BOXwise (lees meer)

 

Er kunnen volgens via twee manieren artikelen besteld worden:

  1. Via Kanban codes
  2. Via artikelcodes + aantallen

 

Best. Kanban

Volg de onderstaande stappen:

  1. Scan de barcode met uw gebruikersnaam of personeelsnummer
  2. Geef uw wachtwoord op
  3. U zit in het hoofdmenu van de applicatie, kies voor Best Kanban
  4. Scan voor elk artikel die u wilt bestellen de Kanban code
  5. Als u klaar bent, gaat u terug naar het hoofdmenu met de CLR toets
  6. Ga vervolgens naar Sync
  7. De scanner gaat nu de bestelde artikelen uploaden waarna BOXwise de orders zal aanmaken in het erp systeem.

Meer over het Kanban menu item

 

Best. Artikel

Volg de onderstaande stappen:

  1. Scan de barcode met uw gebruikersnaam of personeelsnummer
  2. Geef uw wachtwoord op
  3. U zit in het hoofdmenu van de applicatie, kies voor Best Artikel
  4. Scan de afdeling waar de bestelling voor is
  5. Scan de gewenste artikelen en geef de aantallen op
  6. Voor een nieuwe afdeling gaat u één stap terug met de CLR toets waarna u een nieuwe afdelingscode scant
  7. Als u klaar bent, gaat u terug naar het hoofdmenu met de CLR toets
  8. Ga vervolgens naar Sync
  9. De scanner gaat nu de bestelde artikelen uploaden waarna BOXwise de orders zal aanmaken in het erp systeem. 

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen