UPS Zending: Wat te doen met foutmelding Error from UPS when doing pickuprequest

Volgen

Bij het aanmelden van een verzending bij Transsmart kan de onderstaande foutmelding optreden:
Error from UPS when doing pickuprequest: [9510130] Invalid data has been received, please check your request again

Bij UPS zendingen moet bij de eerste zending van de dag een geldig tijdsvenster worden opgegeven. De afhaaltijd van de zending mag niet later dan 16:00 zijn. Deze afhaaltijd kan aangepast vanuit het verzendscherm:


In de Touch applicatie is de afhaaltijd aan te passen vanuit het verzendscherm:

Aanpassen_afhaaltijd.png

 

Ook in de BOXwise applicatie op de mobile scanner is deze afhaaltijd aan te passen:

Aanpassen_mobile.png

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen