Wat doe ik als BOXwise de barcode niet herkent?

Volgen

Bij het scannen van barcodes kan het voorkomen dat een bepaalde barcode niet wordt herkend door BOXwise. Indien dit gebeurt willen wij u vragen om eerst te controleren wat de scanner precies uitleest bij het scannen van de barcode. Via de onderstaande stappen ziet u hoe u dat kunt achterhalen.


Decoding op de handscanner Skorpio X3

  1. Ga naar Start > Settings > Control Panel
  2. Ga naar Decoding
  3. Druk rechtsboven op het barcode logo
  4. Scan de desbetreffende barcode
  5. In het midden van het scherm wordt nu de inhoud van de barcode getoond
  6. Controleer of deze inhoud een op een bij het product in uw ERP is geregistreerd 


Decoding op de handscanner Skorpio (oud model)

  1. Ga naar Start > Settings > Control Panel
  2. Ga naar Decoding
  3. Ga vervolgens naar Capture
  4. Scan de desbetreffende barcode
  5. In het midden van het scherm wordt nu de inhoud van de barcode getoond
  6. Controleer of deze inhoud een op een bij het product in uw ERP is geregistreerd 

      


Decoding op de Touch

  1. Log in op een touch applicatie
  2. Druk op CTRL + F4
  3. Scan de desbetreffende barcode
  4. De inhoud wordt nu (zoals u ziet) weggeschreven in het scherm. 
  5. Controleer of deze inhoud een op een bij het product in uw ERP is geregistreerd 


Opvolging bij foutief uitlezen door de scanner

Wanneer de scanner de barcode onjuist heeft uitgelezen ontvangen wij graag de inhoud(tekst) graag in een ticket. Vergeet daarbij niet te melden wat u precies probeert uit te lezen (product/serienr/batchnr/etc.). In dat geval zal de supportafdeling het probleem verder met u afhandelen.

 

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen