Aanpassen instelling t.b.v Transsmart update

Volgen

In de week van 8 mei staat er een update gepland bij Transsmart. Deze update maakt het noodzakelijk dat er een bepaalde instelling omgezet wordt in BOXwise.

Wij willen u vragen om deze instelling aan te passen. Zonder het aanpassen van deze instelling zullen uw zendingen namelijk niet meer op de juiste manier worden aangemeld bij uw vervoerders.

Voer de onderstaande stappen uit.

  1. Log in op de management portal
  2. Ga naar de Admin Zone
    • Zorg dat u inlogt met een gebruiker die rechten heeft tot de Admin Zone
  3. Ga naar Instellingen > Transport
  4. Druk op het tabje Transsmart
  5. Zorg dat bij de instellingen Inbound code en Outbound code een 0 staat
  6. Druk op de Opslaan button

Mocht u problemen hebben met het omzetten van deze instellingen, neem dan contact op met Trancon support.

Hebben de voorgestelde antwoorden uit de Knowledge Base u niet geholpen? Stuur dan een incident in.

Stuur een incident in
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen